Seks vakantie in Spanje Marbella

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik met mijn vrienden naar Spanje ben geweest. Naar Marbella de grootste feestplaats van Spanje. We hebben het al een hele tijd contact met elkaar gehad over hoe en wat we gaan doen. Ik ben heel erg blij dat we eindelijk na een lange reis in de auto naar Schiphol in het vliegtuig zitten en is mijn vakantie al begonnen. We zijn honderduit aan het kletsen, lachen en hebben de meeste lol. Er zitten ook allemaal jongeren in het vliegtuig en ik kijk mijn ogen uit, hoeveel leuke meiden er zijn wow! Ik hoop dat ik deze vakantie een leuke meid tegen kom die ik lekker mag neuken.

Aangekomen worden we met de bus opgehaald en zie ik een paar meiden ook onze kant opkomen. Hee hallo wie zijn jullie? Dit is Marieke en ik ben Theresa. Oh wat leuk dat jullie meegaan in de bus. Ja we gaan naar Hotel Espanja en we blijven acht dagen jullie ook? Hee ja wat toevallig wij hebben daar ook geboekt. Ik voel al een lichte tinteling door mijn lijf gaan als ze met mij in gesprek is en mijn pik reageert heftig op deze meid. Mijn vrienden die natuurlijk ook niet blind zijn hebben zich bij ons gesprek gevoerd en we praten honderduit in de bus. Het is nog zo’n twee uren rijden en voor dat we het weten arriveren we nog laat bij het hotel. De meiden mogen zich eerst melden en sta ik achter Marieke en zie een stevige meid met mooie rondingen, lang blond haar en een super sexy lach en een prachtige mond met dikke lippen. Theresa is daar in tegen heel tenger en slank van postuur met kort donker haar, niet heel knap maar doet er verder niet toe. Ze zijn aardig en lief tegen elkaar en al gauw blijkt dat ze lesbies zijn en knipoogt Marieke nog even naar mij en mijn vrienden als ze bij de balie weg loopt.

Mijn vrienden zijn diep onder de indruk en ik zie al gauw dat ze met de meiden aan het flirten zijn en ze nogmaals omkijken naar ons. Wij hebben ons ook gemeld en gaan alle alarmbellen af als ik dan ook nog zie dat we naast hen verblijven in onze hotelkamer. We praten nog wat na van de reis en heb ik een lange douche genomen en me overal nog even geschoren voor het klaar stomen van mijn grote pik. Ik ben super geil de hele tijd bij de gedachte deze meiden morgen bij het zwembad te zien zonnen op hun bedjes die er allemaal staan. We praten nog over de meiden en dit gaat echt een super vakantie worden dat voel ik nu al.

Heerlijk uitgerust word ik wakker en kijk uit mijn hotelraam. Wauw uitzicht over zee en is het 27 graden. Een mooi balkon en ga ik met mijn twee vrienden er al gauw zitten. We horen de bekende stemmen en ik kijk opzij. De meiden zijn er al helemaal klaar voor om lekker naar het strand te gaan. Hee roep ik, meiden vinden jullie het leuk als we elkaar even treffen bij het zwembad? Ik haast me in mijn zwemkleding en werp nog even een blik in de spiegel. Ik heb de laatste weken hard getraind om veel spieren te kweken en zo te zien is het me aardig gelukt. Brede borst, lekkere armen en ik ben niet onknap vind ik zelf. Mijn vrienden zijn niet zo ijdel als ik maar dat maakt niet zoveel uit. We gaan naar het zwembad en nemen we plaats naast de meiden. Ik zie ze nu in hun bikini en kan mijn ogen niet van Marieke af houden. Een paar heerlijke dikke borsten en een lekkere kont. Ik val voor wat stevige vrouwen en heb het voorzien op haar. Ik vraag of ze haar vriendin is en krijg ik een heel verhaal dat ze bi zijn. Mijn vrienden vinden allebei Theresa wel heel erg leuk en praten ze honderduit. Er wordt gelachen en geflirt en gaan we al gauw naar het strand. Het was een heerlijke dag en zijn weer terug in de hotelkamer.

We zijn klaar om het nachtleven in te gaan en al gauw zijn we bij de diverse bars en discotheken. Heerlijk al die meiden wow je kijkt je ogen uit. De één nog mooier dan de ander. Opeens staat Marieke achter me en pakt me van achteren stevig vast. Heel even glijdt haar hand over mijn opgewonden pik en kust ze me in mijn nek. Theresa staat erbij en begint me ook te kussen. Ja ze hebben nogal wat drank op en kunnen ze eigenlijk niet alleen naar het hotel. Mijn vrienden ven ik hebben onze ogen uitgekeken naar de vele mooie vrouwen maar toch hebben we het voorzien op Marieke en Theresa. We zijn aangekomen bij het hotel en lopen we met hen de hotelkamer binnen. Al gauw worden onze kleren van onze lijven gescheurd en belanden we met hen op hun twee persoons bed. Het hele grote bed nu gevuld met vijf mensen vrijen we en wordt er stevig aan mijn pik gepijpt. Poeh die Theresa is ook een wilde meid en begint ze met Marieke te vrijen. Er wordt gevingerd en beide meiden zijn zo geil dat wij zitten toe te kijken. Kom op we willen graag dat jullie ons vreselijk hard in onze kutjes gaan neuken. We staan achter ze, ik en mijn vriend. Mijn andere vriend wordt gepijpt en wij neuken de beide meiden met onze ballen tegen hun kutjes aan en de stoom vliegt er net niet af. Jezus mina heerlijk geile seks met twee meiden die geneukt willen worden. Onze vriend wordt stevig gepijpt tussen beide meiden en komt spuitend in hun mondjes klaar. Wij zijn ze aan het neuken en voel ik Marieke een lekkere kut met grote schaamlippen. Mijn eikel strijk ik er steeds langs en kreunt ze van genot. Ik pak haar tieten stevig vast en draai met mijn vingers om haar tepels. Ik sla met mijn vlakke hand stevig op haar dikke kont en trilt het lekker na. We wisselen en dan zit ik in het kutje van Theresa. Oei wat strak en ik voel haar kleine tietjes. Ze windt me enorm op, dit is een heel heet ding en kust ze Marieke.

Ik voel haar kutje samentrekken en gilt en schreeuwt dit kleine ding van genot als ze klaar komt. Ook Marieke wordt stevig geneukt en ik kijk haar echt in de ogen als ik Theresa klaar spuit. Zo’n geile meid heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn vriend neukt haar klaar en roept ze keihard dat ik haar door moet neuken. Snel wisselen mijn vriend en ik elkaar af en neuk ik haar voor de tweede keer klaar. Dit is zo ontzettend geil en neuk ik mezelf ook voor een tweede keer klaar. Mijn ballen zijn compleet leeg en met zijn allen ploffen we op bed. Beide meiden zijn compleet afgeneukt en zie ik ze hun ogen dicht doen. De alcohol heeft zijn werk gedaan en ik hoop dat ze straks niet al te moe zijn.

Mijn vrienden en ik zijn terug naar onze hotelkamer gegaan en zijn als een blok in slaap gevallen. Dit was de beste seks die ik ooit gehad heb en we hebben nog zeven dagen te gaan. Oh mijn god dit wordt wat. Hebben jullie ook zo’n vakantie meegemaakt?